کلیپ سرای اصفهان

به کلیپ سرای اصفهان خوش امدین در این وبلاگ کلیپ هایی طنز عاشقانه و... وجود دارد

کلیپ سرای اصفهان

به کلیپ سرای اصفهان خوش امدین در این وبلاگ کلیپ هایی طنز عاشقانه و... وجود دارد

کلیپ سرای اصفهان
سلام خسته نباشید دارم خدمت دوستان . عزیزان توجه فرمایید که در این وبلاگ کلیپ ها ی طنز عاشقانه اموزشی و... قرار میگیره برای این که بدونم شما تماشا گرا از کدوم فیلما خوشتون میاد و دوست دارین نظرات قشنگتون را فراموش نکنین
طبقه بندی موضوعی
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۱۶

سلام خدمت دوستان عزیز

دوستاان بعد از این هم تعارف و ..... میرم سر اصل مطلب 

اصل مطلب این هست که من بیشتر این پستایی را که میزارماز خودم می زارم یعنی زحمت میکشم و میزارم وبعضی از دوستان میایین مثل این عکسا کپی برداری میکنن و نام منبع را هم ذکر نمیکنن  

 

 

 

ایننم یکی دیگه خیلی بود چنتا گرفتم فقط

 

 

 

 

 

 

دوستان این را هم عرض کنم که بنده با طرح جدید دارم کار میکنم و شما هم به زودی با این طرح جدید اشنا میشید 

www.esf-video.blog.ir

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۳
O....... ......M

نظرات  (۴)

۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۴۷ نرگس جهانبخشی
موفق باشید
پاسخ:
ممنون
کلا کپی برداری زیاده !
حتی گاه نوشت های منم گاهی اوقات کپی میکنن !
پاسخ:
ای خدـــــــــــــــــــــــــــــــــا
اگر دست از این کپی برداری بردارند مردم و خودشون زحمت بکشن تازه اون وقت میفهن شما چی می گید موفق باشید
پاسخ:
ممنون مثل این که شما هم این دردسر را دارید
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۴۴ محمد ابراهیمی
 اشک دروغین

«وَجَاءُوا أَبَاهُمْ عِشَاءً یَبْکُونَ» (یوسف/16). 
برادران یوسف، یوسف را در چاه انداختند، شبانه زار زار پیش پدر به دروغ گریه کردند، که گرگ او را خورده است. درس‌هایی از قرآن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی