کلیپ سرای اصفهان

به کلیپ سرای اصفهان خوش امدین در این وبلاگ کلیپ هایی طنز عاشقانه و... وجود دارد

کلیپ سرای اصفهان

به کلیپ سرای اصفهان خوش امدین در این وبلاگ کلیپ هایی طنز عاشقانه و... وجود دارد

کلیپ سرای اصفهان
سلام خسته نباشید دارم خدمت دوستان . عزیزان توجه فرمایید که در این وبلاگ کلیپ ها ی طنز عاشقانه اموزشی و... قرار میگیره برای این که بدونم شما تماشا گرا از کدوم فیلما خوشتون میاد و دوست دارین نظرات قشنگتون را فراموش نکنین
طبقه بندی موضوعی

بابا این همه میان و میرین یکی اقا نیست نظر بده اعععععععععععععععععععععععععععععععععععععع

موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۴/۱۲/۰۷
O....... ......M

نظرات  (۱۶)

۱۱ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۱۰ رضا خسروخاور
دنبال کنید تا دنبال بشید.

۱۰ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۰۲ من دلم پاکه ...
گردنمووومن گلفته نمیدیم ...مشکلیه خخخ
پاسخ:
خخخخخخخ ممنون 
سلام  من الاهه حمیدی هستم میشه از خودتون یه شماره بدین
پاسخ:
با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز 
شما می توانید در قسمت تماس با ما با بنده تماس برقرار کنید ممنون از شما که دنبال کننده هستید
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۵۳ ژله پرتقالی
اینم نظر :)
پاسخ:
خیلی ممنون شما لطف دارین
وبلاگ زیاییی دارید!
به وبلاگ من هم بیایید!
پاسخ:
چشم خوش حال شدم که اومدید
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۱۸ عرشیا مرادزاده
محلت تا فردا که جیمیل من رو پس بدی modbazi345@gmail.com ارسال کن اطلاعات رو چون به پلیس فتا بگم مجبوری بری زندان
پاسخ:
با سلام خدمت دوست عزیز 
باید عرض کنم با تمامی احترامی که برای شما میزارم باید بگم اشنباه گرفتی منم بیدی نیستم که با این باد ها بلرزم میتونی از قسمت تماس با من زنگ بزنی به شمارم و مشکلتا با وبلاگ من بگی و این قدر مزاحم نشی ممنون میشم عزیز و اگه شکایت چزی از من کنی برای خودتون بد میشه چون اون وقت بنده به جرم گرفتن وقتم از شما شکایت میکنم و براتون گرون تمام میشه
۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۰:۲۹ یک روز بدون گناه
سلام
عید امام حسنی تون مبارک:)

کمپین به لطف خدا مجددا شروع به کار کرده..

تشریف بیارید...
سلام
پاسخ:
سلام
وبلاگتون عالیه
پاسخ:
ممنون
💟مرحوم حضرت آیت الله محمّدتقی بهجت :

🌾👈 اگر ما به اندازه ای که بچّه به مادرش اطمینان دارد به خداوند اطمینان داشتیم

🌹 و می دانستیم که هر چه از او بخواهیم می دهد ، هیچ مشکلی نداشتیم و همۀ کارهایمان درست می شد.

🌺 ✨♻✨♻✨♻✨♻️ 🌺
۰۳ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۴۳ محمد مهدی امجدیان
سلام
سال نو مبارک
پاسخ:
ممنون به همچنین
نظر دادن زوریه.خخخ
پاسخ:
ارع خخخخ
سلام
وبلاگ قشنگی دارین
وبلاگتونو تو لیست پیوندها گذاشتم شما هم وبلاگ بنده رو اضافه کنید
یا علی
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۲۷ خواندنی ها
سلام دوست من
شما هفته ها بود نبودید واسه همین هم نظری ندادیم
پاسخ:
نه بابا ممنون از شما من برای بقیه دوستان گفتم
من اومدممم سر زدم وب جالبی هستش.
پاسخ:
ممنون
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۰۷ نویسنده عشق
نظر دادیم :) چرا میزنی :)
پاسخ:
خخخخخ خوب کاری کردید من بی جا میکنم شما را بزنم 
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی